maandag 3 november 2014

Feedbackformulier beeldend onderwijs

Feedbackformulier beeldend onderwijs

opdrachtomschrijving:           Affiche
naam maker:                         Sven Monshouwer
naam feedbackgever:            Bart Oskam

Geef hieronder feedback op zowel de product- als procescomponenten. Beoordeel alle componenten (1 = lage waardering, 5 = hoge waardering).



component
beschrijving
1
2
3
4
5
betekenis
De betekenis van het affiche is volgens mij duidelijk te zien. Je kan goed zien dat Sven heeft gewerkt met het woord Boom. Dit is terug te zien in het gehele affiche.



x


vorm
In de opdracht was het de bedoeling dat er veel ronde vormingen. Ook dit heeft Sven goed laten zien. De gehele tekening bestaat uit ronde vormingen.





x

materie
Ja er is goed gewerkt met pastelkrijt






x
beschouwing
Het beeld dat is gebruikt voor het affiche was een foto van een landschap. Ook dit is goed terug te zien. Onder andere aan de bomen en aan het gras.




x


werkwijze
De techniek die Sven heeft gebruikt bestaat uit het maken van ronde vormingen. Er is veel variatie in deze vormingen. Het is grof, fijn, strakker en ronder.




x

onderzoek
De keuzes die zijn gemaakt in het project vind ik erg boeiend, want als ik er langs zou lopen, dan voel ik mij aangetrokken tot het affiche.




x


eindoordeel:
Voldoende

tips en tops



Tip: Laat nog meer details zien.
Top: Goed gevarieerd in het werken met rondingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten